Allianz Global Assistance presenteert!

Jij als klant staat centraal, dat blijkt ook wel uit ons motto 'How can we help?'. We proberen continu onze hulpverlening te optimaliseren en nog beter toegankelijk te maken. Het winnen van o.a. de Gouden Schilden, Innovatieveer en het ‘Beste koop’ predicaat zien we als een erkenning voor onze toonaangevende positie in de branche op het gebied van reisverzekeringen en hulpverlening. Het motiveert ons om nog betere producten en diensten te ontwikkelen en een hoog serviceniveau na te streven.

 

Allianz Global Assistance. How can we help?



MoneyView 5-sterren rating 2016


Allianz Global Assistance heeft voor de "Doorlopende Reisverzekering Premium" van MoneyView een 5-sterren rating gekregen op het gebied van voorwaarden. Elk jaar wordt de ‘MoneyViewProductRating’ toegekend door MoneyView. Dit jaar is onder andere aandacht besteed de hoogte van de dekkingen en redenen om te kunnen annuleren.

 

 


Beste Reisverzekeraar 2013


Met een gemiddeld cijfer van 7,8 is reisverzekeraar en hulpverlener Allianz Global Assistance op 14 januari 2014, opnieuw verkozen tot winnaar van de Veer voor Beste Reisverzekeraar van Nederland. De Verenverkiezing is een initiatief van reisvakblad TravMagazine. Bekendmaking van de winnaar vindt jaarlijks plaats op de Vakantiebeurs in Utrecht.

 

 

MoneyView 5 star rating februari 2013


Allianz Global Assistance heeft voor de "Doorlopende Reisverzekering Premium" van MoneyView de 5 star rating gekregen voor de beste kwaliteit. Elk jaar wordt de ‘MoneyViewProductRating’ toegekend door MoneyView, waarbij er wordt gekeken naar de flexibiliteit in de dekkingen van de Doorlopende Reisverzekering.

 

 

'Beste koop' consumentenbond 2012

De reisverzekering van Allianz Global Assistance is door de consumentenbond uitgeroepen tot beste koop 2012! Deze prestigieuze prijs wordt elk jaar uitgereikt. In de Consumentengids van februari 2012 reisverzekeringen met elkaar vergeleken door de Consumentenbond. Dit ‘Beste koop’ predicaat biedt consumenten de garantie dat zij een verstandige keuze maken.

 

 

 

 

Reisrevue Veer voor 'Beste Reisverzekeraar 2011' 




Allianz Global Assistance heeft op 10 januari 2012 een Reisrevue Veer in ontvangst genomen voor 'Reisverzekeraar 2011'. Elk jaar worden Veren uitgereikt door Reisrevue gedurende de Vakantiebeurs in Utrecht. Met een rapportcijfer van 7,91 eindigde Alianz Global Assistance - aanbieder van o.a. reisverzekeringen - boven De Europeesche (7,75), Unigarant (7,65) en Europ Assistance (7,14).

 

 

E-Business Award voor de HelpMe app


De HelpMe app van Alianz Global Assistance is op 22 september 2011 beloond met een Gouden Schild 2011 in de categorie 'E-Business'. “Slimme, in de tijd passende, praktische toepassing welke getypeerd wordt door helderheid, makkelijk toepasbaar en begrijpelijk voor de klant. Het biedt (groei)potentieel voor zowel verzekeraars als voor consumenten”, aldus de jury.

 

 

 

Financieel gezond! Graydon.nl


Allianz Global Assistance heeft een award gekregen van Graydon in juli 2011. Dit wil zeggen dat we een financieel gezond bedrijf zijn en dat relaties verantwoord zaken met ons kunnen doen. Graydon feliciteert Alianz Global Assistance met het behalen van dit resultaat.








'Beste koop' door Consumentenbond

De budget variant van de Doorlopende Reisverzekering van Alianz Global Assistance is in 2012 uitgeroepen tot 'Beste koop februari 2011' door de Consumentenbond. In de Consumentengids van februari 2011 zijn in totaal 35 reisverzekeringen met elkaar vergeleken door de Consumentenbond. Dit ‘Beste koop’ predicaat biedt consumenten de garantie dat zij een goede keuze maken, aldus de Consumentenbond.




Gouden Schild voor 'Beste schadeproduct'


De Doorlopende Reisverzekering heeft het Gouden Schild 2010 gewonnen in de categorie 'Beste schadeproduct'. De jury: “De Doorlopende Reisverzekering van Alianz Global Assistance kent een goede modulaire opbouw van de productenlijn, de dekkingen zijn royaal en voor elk wat wils. Het “Hulp” product is tastbaar en wordt als zeer belangrijk ervaren. Alianz Global Assistance is hierin redelijk uniek.”





Reisrevue Innovatieveer

 

Alianz Global Assistance heeft de ’Reisrevue Innovatieveer 2010’ gewonnen voor de Assistant Services. De jury motiveert de toekenning als volgt: “Alianz Global Assistance weet op innoverende wijze zeer directe invulling te geven aan hun naamsverbinding met ‘Assistance’. SMS Assistant, Luggage Assistant, Kid Assistant en Life Assistant zijn hun tijd vooruit gesneld.”






Gouden Schild voor 'Beste schadeservice'

 

Alianz Global Assistance Pechhulp heeft het Gouden Schild gewonnen in de categorie 'Beste schadeservice'. “Processen (en partners) zijn strak geregeld waardoor de dienstverlening kan excelleren, terwijl er ook oog is voor detail (dezelfde medewerkers spreken bij een tweede telefoontje). Daarmee heeft Alianz Global Assistance bewezen de terechte winnaar te zijn.”



 

Overige gewonnen prijzen 

  • Beste reisverzekeraar 2000, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1999, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1998, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1997, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1996, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1995, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1994, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1993, Reisrevue Veer
  • Beste reisverzekeraar 1991, Reisrevue Veer

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.