Klanttevredenheid

Wij bieden je een product en/of dienst waar wij zelf een groot vertrouwen in hebben dat dit helemaal aansluit op jouw verwachting. Om te weten of dit ook echt zo is doen we voortdurend onderzoek naar de ervaring van onze klanten. Heb je gebruik gemaakt van één van onze producten of diensten dan weet je meteen of deze voldoen aan jouw verwachting of misschien wel je verwachting hebben overtroffen? Je eerlijke mening over onze dienstverlening is voor ons heel belangrijk.

Jouw mening telt

Laat ons vooral weten wat je vindt van de manier waarop we je helpen. Heb je contact gehad met de alarmcentrale, een schade ingediend of heb jij een vraag gesteld aan het Service Team dan sturen wij jou een verzoek per e-mail om jouw ervaring te delen. Dat is het moment om aan te geven of wij aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Wij nodigen je uit om jouw feedback zo eerlijk mogelijk te geven, daar leren wij het meeste van.

Deel je compliment, klacht of suggestie met ons via het contactformulier.

 

Verder verbeteren dienstverlening

Door klanttevredenheidsonderzoeken te doen, kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Ook in de toekomst. We analyseren namelijk de antwoorden om daarvan te leren. Lees meer over de ervaringen van andere klanten

 

Bekijk op deze pagina ook onze verbetermaatregelen.

 

VerzekeraarsInBeeld: transparantie over scores verzekeraars

Verzekeraars vinden het belangrijk dat zij open zijn over hun prestaties. Daarom initieerde het Verbond van Verzekeraars een grootschalig onderzoek onder klanten van verzekeraars - uitgevoerd door onderzoeksbureau TNS NIPO. Klanten van vijftig schade- en levensverzekeraars scoorden hun eigen verzekeraar op de onderwerpen ‘vertrouwen’, ‘tevredenheid’, ‘klantgerichtheid’, ‘deskundigheid’, ‘duidelijkheid’ en ‘contact’. Resultaten van dit onderzoek zijn vanaf 30 juni 2016 te bekijken op www.verzekeraarsinbeeld.nl .

 
Rapportcijfers van klanten

Hieronder vind je de volgende onderzoeksgegevens over onze dienstverlening:

  • het rapportcijfer: een cijfer van klanten die dit jaar in een persoonlijke noodsituatie een beroep op ons hebben gedaan
  • een overzicht van de rapportcijfers over de afgelopen jaren.

Jaar 

Cijfer

2015

8,3

2014

8,1

2013

8,1

2012

8,7

2011

8,6

2010

8,1

 

De kwaliteit die we bieden

Wij zijn blij om te horen en zien dat de kwaliteit van onze dienstverlening  wordt gewaardeerd en dat de focus die we hebben op jou als klant wordt erkend en positiever wordt beoordeeld. Uiteraard hebben we steeds aandacht voor verbeteringen, zodat je kwaliteit mag blijven verwachten. How can we help?


Onze verbetermaatregelen

 

Wat we in 2015 nog verder voor je willen verbeteren? Je leest het hieronder:

Schriftelijke communicatie: onze e-mails en brieven worden ervaren als zeer relevant, overzichtelijk, begrijpelijk en logisch. Uitzondering is hoe uitnodigend deze communicatie is om te lezen.

  • In 2015 willen we graag meer te weten komen hoe wij onze communicatie meer uitnodigend kunnen maken. Een klantenpanel kan daar bij helpen. Ook gaan wij ons in 2014 focussen op het monitoren van de kwaliteit van onze e-mails en brieven. Hierbij spelen onderdelen als indeling, duidelijk onderwerp, bondig communiceren en presentatie een belangrijke rol.

Leren van klachten: als je als klant laat weten dat je ergens ontevreden over bent, dan horen wij dat graag. Wij leren daarvan. Alleen krijgen wij het signaal dat niet al onze klanten dat gevoel hebben. Dit nemen wij serieus.

  • In 2015 gaan wij je in onze reactie concreter aangeven wat wij leren van je klacht. Ook zullen wij de top3 van verbeteracties op basis van klachten publiceren op onze website. Duidelijk zijn wat wij concreet aan het verbeteren zijn of verbeterd hebben geeft vertrouwen.

 

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.