De kwaliteit die we je bieden

Je kunt altijd en overal op ons terugvallen. Of het nu gaat om een reisverzekering, een annuleringsverzekering, of om pechhulp met de auto, motor of fiets. We hebben namelijk het grootste hulpverleningsnetwerk ter wereld. En we hebben alle kennis in huis om je verder te helpen. Dat doen we graag!

 

Onze kernwaarden

Responsible

Wij hebben een transparante, ethische en open benadering voor onze manier van zakendoen. Wij handelen met integriteit en zijn oprecht, open en eerlijk.

Excellent

Wij bieden onze klanten een innovatieve, flexibele en kwalitatief hoogwaardige oplossing. Wij streven ernaar op de beste te zijn en wij zoeken voortdurend naar manieren op te kunnen verbeteren.

Connected
Al onze medewerkers werken samen en staan met elkaar in contact. Hierdoor kunnen wij onze klanten altijd en overal op de beste manier helpen.

Caring
Wij houden rekening met ieder zijn belang. Hierdoor slagen wij erin om een langdurige, vertrouwde relatie op te bouwen met onze klanten.

 

Klant centraal

De kwaliteit die je van ons gewend bent en van ons mag verwachten, moet zo blijven. Of verbeteren als dat nodig is. Daarvoor maken we graag gebruik van je feedback. We voeren als Allianz Global Assistance een actief kwaliteitsbeleid, waarbij onze medewerkers jou als klant centraal zetten en meedenken vanuit je behoefte. Deze klantfocus en benadering vanuit je verwachting zorgen ervoor dat we je op een kwalitatief hoogwaardige manier kunnen helpen.

 

Ons motto is niet voor niets: ’How can we help’, gericht op onze kernwaarden. Het contact met onze klant is belangrijk en krijgt onze volledige aandacht. Bij het afsluiten van een verzekering, wanneer je contact hebt met onze alarmcentrale, als jij een schadeclaim hebt ingediend maar ook bij de behandeling van een klacht of bij een algemene vraag. Jij kunt altijd bij ons terecht!

 

Hieronder vind je meer over de kwaliteit die we je bieden:

© Allianz Worldwide Partners 2018. Alle rechten voorbehouden.