De kwaliteit die we je bieden

Je kunt altijd en overal op ons terugvallen. Of het nu gaat om een reisverzekering, een annuleringsverzekering, of om pechhulp met de auto, motor of fiets. We hebben namelijk het grootste hulpverleningsnetwerk ter wereld. En we hebben alle kennis in huis om je verder te helpen. Dat doen we graag!

 

Onze kernwaarden

How 

Professioneel: wij geven begrijpelijke voorlichting en informatie over hoe we je kunnen helpen.

Can 

Proactief:  wij helpen je zorgvuldig, snel en denken met je mee.

We 
Teamwork: al onze medewerkers bieden je altijd en overal hoogwaardige kwaliteit.

Help 
Zorgzaamheid:  24 uur per dag zijn wij bereikbaar, hulpvaardig en nemen je vraag serieus.

 

Klant centraal

De kwaliteit die je van ons gewend bent en van ons mag verwachten, moet zo blijven. Of verbeteren als dat nodig is. Daarvoor maken we graag gebruik van je feedback. We voeren als Allianz Global Assistance een actief kwaliteitsbeleid, waarbij onze medewerkers jou als klant centraal zetten en meedenken vanuit je behoefte. Deze klantfocus en benadering vanuit je verwachting zorgen ervoor dat we je op een kwalitatief hoogwaardige manier kunnen helpen.

 

Ons motto is niet voor niets: ’How can we help’, gericht op professionaliteit, proactiviteit, teamwork, zorgzaamheid en vertrouwen. Het contact met onze klant is belangrijk en krijgt onze volledige aandacht. Bij het afsluiten van een verzekering, wanneer je contact hebt met onze alarmcentrale, als jij een schadeclaim hebt ingediend maar ook bij de behandeling van een klacht of bij een algemene vraag. Jij kunt altijd bij ons terecht!

 

Hieronder vind je meer over de kwaliteit die we je bieden:

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.