Vacature HR Business Partner

 
Zit helpen in je DNA?

Word onderdeel van onze internationale familie                                   

HR Business Partner



 
Wie zijn we
Wij zijn Allianz Global Assistance, internationaal marktleider in hulpverlening en reisverzekeringen. Wereldwijd werken er meer dan 13.000 werknemers bij ons die samen ruim 58 talen spreken. In Nederland zijn we met ongeveer 300 collega’s. Vanuit onze eigen alarmcentrale helpen we mensen in binnen- en buitenland.

Ongeveer 250 miljoen mensen (4% van de totale wereldpopulatie) maken wereldwijd gebruik van onze services. We maken onderdeel uit van de internationale Allianz Group, met haar hoofdkantoor in München.


Wat ga je doen?

In deze allround functie heb je een uitdagende job. De HR Business Partner begrijpt wat de business verwacht en nodig heeft om verdere groei en organisatorische ontwikkelingen te realiseren.


In deze rol bied je ondersteuning aan een breed scala aan HR en management activiteiten. Daarbij lever je ook operationeel een bijdrage en geef je (pro)actief advies aan de organisatie.

Je vervult tevens een actieve rol in (inter)nationale HR-projecten. Leidinggevenden en medewerkers vinden bij jou antwoord op HR-vraagstukken. Je helpt (team)managers om de HR strategie in praktijk te brengen om zo een bijdrage te leveren aan de bedrijfscultuur die we nastreven. Hierbij adviseer je over de inzet van de beschikbare HR-instrumenten.


Vanuit diverse overleggen maak je de vertaalslag naar benodigde acties, die je vervolgens volledig beheert en afrondt. Denk hierbij aan HR processen die te maken hebben met instroom, ontwikkeling, beoordeling, beloning en uitstroom en payroll.

       
Wat verwachten we van je?
Als HR Business Partner ben je het visitekaartje van de HR afdeling. Daarom is het van belang dat je een positieve en vooral enthousiaste werkhouding hebt. Daarnaast verwachten wij het volgende van je:
  • Je bent communicatief en administratief sterk, servicegericht en accuraat.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, plannen en organiseren.
  • Je hebt ervaring met personeels- en salarissystemen.
  • Je bent een expert in het werken met Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) en je maakt je nieuwe programma’s snel eigen.
  • Je hebt grote affiniteit met cijfers en je kunt uitstekend verbanden leggen.
  • Je hebt de drive om je verder te ontwikkelen.
  • Je beheerst de Nederlandse taal en hebt een goede basis van het Engels. Frans is een pre.
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en je bent op zoek naar een baan voor minimaal 32 uur per week. De werkdagen zijn vast op de woensdag en vrijdag, de andere dagen zijn in overleg.

Wat verder interessant is om te weten?

How can we help? Als HR Business Partner sta je altijd voor onze collega’s klaar. We hebben een open en collegiale sfeer. We werken met 7 collega’s in de Benelux die betrokken zijn en servicegerichtheid en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Wij zoeken een hands-on HR Business Partner, die zelfstandig een bijdrage kan leveren aan de kwaliteitsslag die we binnen de organisatie willen bewerkstelligen. Je neemt hierin je eigen verantwoordelijkheid en je behandelt vraagstukken zelfstandig.


Wat kun je van ons verwachten

We bieden je een veelzijdige en uitdagende baan in een informele organisatie. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk en marktconform salaris, 25 vakantiedagen + 13 ATV dagen, een pensioenregeling, collectieve ziektekostenverzekering en kortingen op bepaalde verzekeringen.

          
 



Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer dan door een cv en brief binnen 14 dagen te sturen naar: vacature@allianz-assistance.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Miriam Mulder, HR Adviseur op 020 561 8794.

 

Bedrijfsinformatie

www.allianz-assistance.nl/WerkenBij/werken-bij 

© Allianz Worldwide Partners 2017. Alle rechten voorbehouden.