HRM

 

 

Het HRM team bestaat uit vier collega’s. Naast onze deelname in internationale HR projecten van het hoofdkantoor in Parijs (Allianz Global Assistance Group) en München (Allianz), bestaan de activiteiten van ons team uit:

  • de personeels- en salarisadministratie;
  • het adviseren en ondersteunen van directie en management bij de uitvoering van HRM taken;
  • het maken van beleid voor HRM.

De missie van het HRM team? Als team adviseren wij met deskundigheid, inspiratie en lef gericht op groei en ontwikkeling om samen de doelen voor de toekomst te halen.
 
Rosanne is Manager HR en is de leidinggevende van de HR afdeling. Rosanne houdt zich bezig met de wettelijke veranderingen op HR gebied en vertaalt deze naar het HR beleid van Allianz Global Assistance voor nu en in de toekomst. De samenwerking met Juridische zaken is hierbij van groot belang. Alle internationale projecten vallen onder haar verantwoordelijkheid, waarbij zeer nauw samen gewerkt wordt met UK en België. Denk aan Talent Management, waarvoor Rosanne geaccrediteerd is. Hiernaast ondersteunt en adviseert Rosanne het MT en de Managers bij HR gerelateerde vraagstukken. Uiteraard kun je ook bij Rosanne terecht als je als medewerker een vraag hebt over HR zaken. Als voorzitter van de OR–Directie overleggen heeft zij een korte lijn met de OR. Rosanne is BHV-er. Voor een trainingsaanvraag kun je ook bij Rosanne terecht.
 
Mariska is Salarisadministrateur en naast de Salarisadministratie is zij verantwoordelijk voor de Pensioenadministratie en verzekeringen die wij bieden aan personeel. Vraagstukken op deze gebieden worden door haar behandeld en geeft zij gericht advies aan medewerker of leidinggevenden.
 
Miriam is HR adviseur en houdt zich bezig met het adviseren van HR vraagstukken. Zij is verantwoordelijk voor de werving en selectie, het ziekteverzuim en biedt ondersteuning bij verzuimgesprekken, disfunctioneren, functiebeschrijvingen, arbeidsvoorwaarden en arbeidsrecht. Daarnaast geeft ze advies in het opstellen van HR procedures en richtlijnen. De BHV is goed vertegenwoordigd bij HR, want ook Miriam is lid van het BHV team. Tevens is ze de preventiemedewerkster binnen Allianz Global Assistance. Ze is mede verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van het MVO binnen Allianz Global Assistance. Als jij de nieuwste collega wilt worden in onze internationale familie, neem dan contact op met Miriam over de openstaande vacatures. Of stuur ons een open sollicitatie.  

 

               

 

Miriam:

"Als HR Adviseur ben ik onder andere verantwoordelijk voor de werving & selectie en zijn wij altijd opzoek naar nieuw talent! Dus zit helpen in je DNA? Word dan onderdeel van onze internationale familie!.

Lees de ervaringen van andere medewerkers

 

Joan is HR medewerker en het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen Allianz Global Assistance Nederland. Via de mail, telefoon en aan haar bureau komen medewerkers en managers de meest uiteenlopende HR-vragen stellen. Daarnaast is Joan verantwoordelijk voor de administratie van de afdeling. Dat betekent het opstellen van brieven, contracten en verklaringen, maar ook het bijhouden van de personeelsdossiers en het personeelsregistratiesysteem. En ze is verantwoordelijk voor de externe portals van onder andere de beoordelingscyclus, de arbodienst en de salarisstroken. Ze stelt HR-rapportages op voor zowel het hoofdkantoor als voor Allianz Global Assistance Nederland en biedt ondersteuning aan Miriam bij onder andere het ziekteverzuim en werving & selectie en aan Mariska bij de maandelijkse salarisverwerkingen.

 

   

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.