Vacature medewerker Service Team

 
Zit helpen in je DNA?

Word onderdeel van onze internationale familie                                   

Medewerker Service Team



 
Wie zijn we
Wij zijn Allianz Global Assistance, internationaal marktleider in hulpverlening en reisverzekeringen. Wereldwijd werken er meer dan 13.000 werknemers bij ons die samen ruim 70 talen spreken. In Nederland zijn we met ongeveer 300 collega’s. Vanuit onze eigen alarmcentrale helpen we mensen in binnen- en buitenland.

Ongeveer 250 miljoen mensen (4% van de totale wereldpopulatie) maken wereldwijd gebruik van onze services. We maken onderdeel uit van de internationale Allianz Group, met haar hoofdkantoor in München.


Wat ga je doen?
Je geeft advies en informatie aan onze tussenpersonen, reisbureaus en klanten over onze producten en diensten. Je helpt bij het afsluiten van een verzekering en beantwoordt vragen over betalingen.
 
Je beantwoordt binnenkomende telefoon, post en e-mail. Je bent onderdeel van ons Service Team en de ogen, oren en gezicht van Allianz Global Assistance.

Ga naar deze pagina en ontmoet onze collega Donny, Senior medewerker bij het Service Team.
        
Wat verwachten we van je?
Als Service Team medewerker verwachten wij dat je een open, positieve en vooral proactieve werkhouding hebt.

Je bent een echte doorpakker, je hebt een klantgerichte instelling en je kunt snel schakelen. Daarnaast ben je goed in staat om binnen een team zelfstandig te werken en vind je het een uitdaging om processen te blijven optimaliseren. Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Engels.

Je hebt minimaal mbo+ werk-, en denkniveau en bent op zoek naar een baan van 24 tot 40 uur per week. Ervaring met reisverzekeringen of hulpverlening is een pré.

Wat verder interessant is om te weten?
How can we help? Als Service Team medewerker sta je altijd voor onze klanten klaar. We hebben een open en collegiale sfeer, met 25 collega’s die betrokken zijn en klantgerichtheid hoog in het vaandel hebben staan.

Wat kun je van ons verwachten

We bieden je een veelzijdige en uitdagende baan in een informele organisatie. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk en marktconform salaris, een winstafhankelijke 13e maand, een pensioenregeling, collectieve ziektekostenverzekering en kortingen op bepaalde verzekeringen.

 

       
 
 



Interesse?

Wil jij ons team versterken en past deze functie bij jou? Solliciteer dan door een cv en brief binnen 14 dagen te sturen naar: vacature.nl@allianz.com. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Miriam Mulder, HR Adviseur op 020 561 8794.

 

Bedrijfsinformatie

www.allianz-assistance.nl/WerkenBij/werken-bij 

© Allianz Worldwide Partners 2017. Alle rechten voorbehouden.