Allianz Global Assistance Europa

De afdeling Finance & Contract Implementation is op verzoek van ons hoofdkantoor in Parijs verantwoordelijk voor het afsluiten van internationale Pan-European contracten en het verzorgen van de financiële administratie voor deze contracten. Vaak willen onze internationale business partners, zoals KLM, Iberia, Ticketmaster, Mitsubishi, voor heel Europa één contract en één centrale administratie. Wij zorgen als afdeling dat aan die behoefte voldaan kan worden. Daarnaast zijn wij nauw betrokken bij de verzekerings- en serviceactiviteiten in Scandinavië en de Baltische Staten. In die landen is momenteel geen lokaal kantoor aanwezig.

Gezien onze rol hebben wij veel contact met het hoofdkantoor, business units en business partners in verschillende landen. De afdeling heeft dan ook een zeer internationaal karakter. Het is ons doel om een efficiënt service centre te zijn en te zorgen voor zorgvuldige implementatie van de contracten, rekening houdend met juridische en operationele consequenties voor de groep. Binnen deze middelgrote afdeling zijn verschillende disciplines (financieel, operationeel en juridisch) vertegenwoordigd. De werkzaamheden worden uitgevoerd door een jong en enthousiast team van medewerkers. Werken op deze afdeling is zeer afwisselend. Kortom een afdeling die internationaal georiënteerd is, werkt aan continue verbetering, en ruime mogelijkheden biedt voor persoonlijke ontwikkeling. 

Onze afdelingen

Bij Allianz Global Assistance kan je op verschillende afdelingen werken.                                                             

Afdelingen

Onze vacatures

Werken bij Allianz Global Assistance betekent werken bij een eigentijdse, dynamische en innovatieve onderneming.

Vacatures

Solliciteer direct

Solliciteren voor een baan bij Allianz Global Assistance. Stuur ons jouw sollicitatiebrief en cv per e-mail.

Solliciteer direct