Pech melden

Pechhulp van Allianz Global Assistance.  24 uur per dag, 7 dagen per week.

Je auto of motor heeft het begeven en je staat met pech langs de kant van de weg. Dat is vervelend. Voordat je de pech gaat melden, zorg ervoor dat jij en alle inzittenden veilig zijn.

Er zijn twee manieren om pechhulp aan te vragen:

  • Gebruik je smartphone of mobiel om digitaal pechhulp aan te vragen.
  • Bel 020-8512294 om de pech te melden via onze alarmcentrale.
  • Rijd met je auto of motor naar een veilige plaats om stil te staan. Een tankstation of parkeerplaats bijvoorbeeld.
  • Lukt dat niet, zet dan je auto zo veel mogelijk aan de rechterkant van de weg.
  • Draai de wielen naar rechts en doe de alarmlichten aan.
  • Stap voorzichtig RECHTS uit. 
  • Zoek een veilige plek op (achter de vangrail) en doe bij voorkeur een veiligheidshesje aan.

De alarmcentrale van Allianz Global Assistance staat 24/7 voor je klaar. Of het nu midden in de nacht is of tijdens de ochtendrukte van de spits. Bel met 020-8512294 en wij zorgen dat er pechhulp naar je toekomt. Gemiddeld arriveert onze pechhulpdienst binnen 35 minuten bij je.

 

Eén van de makkelijkste manieren om pechhulp aan te vragen is digitaal. Met een smartphone of mobiel kan dat simpel door een aantal stappen te doorlopen. 

  1. Geef de locatie door waar het voertuig zich bevindt. Let op: je moet aanwezig zijn als de pechhulp arriveert.
  2. Laat ons weten wat er mis is met de auto of motor. Bijvoorbeeld een lekke band of lege accu.
  3. Voer de noodzakelijke gegevens in en stuur deze naar ons op. 

Dit zijn de stappen die wij je vragen te doorlopen als je ervoor kiest om digitaal pech te melden: 

Pechhulp aanvragen via smartphone of mobiel
Pech melden en locatie doorgeven
Pechhulp aanvragen via smartphone of mobiel
Pechhulp aanvragen via smartphone of mobiel
Pechhulp aanvragen via smartphone of mobiel