Compliment of klacht

Hieronder hebben we de veel gestelde vragen voor het onderwerp 'Compliment of klacht' geplaatst.

Klik op de vraag voor het antwoord. Of ga terug naar het overzicht.

 

Veel gestelde vragen

  1. Waar kan ik met mijn tip of compliment terecht?

    Als u een tip of compliment heeft, stuur dan een e-mail naar: marketing@allianz-assistance.nl. Heeft u al contact met ons gehad per e-mail? Dan kunt u eventueel ook de vragenlijst invullen (in samenwerking met Expoints) die u van ons per e-mail ontvangen heeft ter afsluiting van onze hulpverlening aan u. Zo helpt u ons de kwaliteit van onze dienstverlening in de toekomst te behouden en te verbeteren waar dat nodig is. Bijvoorbeeld als u specifiek e-mailcontact heeft gehad met ons Service Team, dan gaat het om de link: www.expoints.nl/aga/serviceteam.

  2. Ik heb een klacht, waar kan ik mijn klacht indienen?

    Als u een klacht heeft, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken via het contactformulier, per e-mail via klachten@allianz-assistance.nl, brief of telefonisch via één van onze collega’s van het Service Team op (020) 561 87 11 (bereikbaar op werkdagen: 8:00-18:00 uur en zaterdag: 9:00-17:00 uur). Geef zo volledig mogelijk aan wat uw klacht is en wat u van ons verwacht. Meldt u uw klacht telefonisch, dan bespreken we de vervolgprocedure met u. Bekijk deze pagina voor meer informatie over het indienen en de behandeling van een klacht.


Terug naar het overzicht

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.