Coronavirus
Wat zijn de gevolgen voor je geplande reizen? En wat vergoedt de reis- en annuleringsverzekering? Bekijk de veelgestelde vragen en antwoorden
Liever direct contact ? Wij helpen je graag. Doordeweeks ook tot 20:00 ‘s avonds via  live chat

Schade melden

Schade aan je reisbagage of een onderbreking van je geplande reis is vervelend. We hebben het melden van een schade zo eenvoudig mogelijk gemaakt via ons online schadeformulier. Zodra je de schademelding hebt ingestuurd, nemen we deze zo snel mogelijk in behandeling. Voor een snellere afhandeling van je schade vragen we je om gelijk alle aanvullende documenten mee te sturen. Doe je dit niet, dan kan het zijn dat wij de originele documenten alsog bij je opvragen.
Nadat je online je schade hebt gemeld, krijg je van ons een dossiernummer. Wanneer je vragen hebt over een ingediende schade, neem dan contact op met de afdeling Claims. Zij vragen naar je dossiernummer en helpen je verder. 
Op de volgende manieren kan je contact met ons opnemen:
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur. Op zaterdag kan je met ons bellen of via de chat tussen 09:00 en 17:00 uur. 
Zit je in een noodsituatie in het buitenland? Bel dan ons noodnummer (dag en nacht bereikbaar).
In deze video legt onze medewerkster Leah uit wat er nodig is om een schade vlot en eerlijk te behandelen en waar je op kan letten bij het indienen van een schadeclaim.
Onze medewerkster - Leah