“ Goedendag, Allianz Global Assistance, hoe kan ik u helpen?”
Heb je een vraag over één van onze verzekeringen of wil je een schade melden? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag snel én zorgvuldig.
Heb je een vraag: neem dan contact met ons op. Bekijk de contactmogelijkheden op de contactpagina.
Goed om te weten
We streven er altijd naar om je zo snel mogelijk te helpen. Als wij je verzoek niet binnen de aangegeven termijn kunnen beantwoorden, ontvang je op tijd een bericht met een realistische termijn waarbinnen een inhoudelijke reactie volgt. Wij nemen jouw klacht in 90% van de gevallen binnen 10 dagen in behandeling. Het kan voorkomen dat blijkt dat nader onderzoek noodzakelijk is. Wij houden je dan op de hoogte wanneer we het onderzoek verwachten af te ronden.
Jouw vraag Onze (maximale) reactietijd
Vragen/informatie 5 werkdagen
Schadeclaim 10 werkdagen
Klachtbevestiging 5 werkdagen
Klachtbehandeling 10 werkdagen
Product aanvraag/acceptatie 2 werkdagen
Voorbeeld: Wij ontvangen je digitale schadeclaim op 8 augustus en je ontvangt een bevestiging van ons met daarin de belofte dat er uiterlijk op 22 augustus een inhoudelijke reactie volgt. Is dit niet haalbaar, dan laten wij je vóór 22 augustus weten dat uiterlijk 5 september een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. Wij besteden veel zorg aan de afhandeling van je claim. Dit vinden wij net zo belangrijk als de snelheid van de afhandeling.
Heb je een verzekering bij ons afgesloten via een tussenpersoon?
Dan kan het zijn dat we hebben afgesproken dat de correspondentie via hun kantoor loopt. Voor vragen hierover kun je rechtstreeks contact opnemen met je tussenpersoon.