Gewapend conflict in Israël: bekijk de ‘Veelgestelde vragen’ om te zien wat de reis- of annuleringsverzekering voor dekking biedt.
Liever direct contact ? Wij helpen je graag. Doordeweeks tot 17:30u via live chat

Schade melden

Schade aan je reisbagage of een onderbreking van je geplande reis is vervelend. We hebben het melden van een schade zo eenvoudig mogelijk gemaakt via ons online schadeformulier. Zodra je de schademelding hebt ingestuurd, nemen we deze zo snel mogelijk in behandeling. Voor een snellere afhandeling van je schade vragen we je om gelijk alle aanvullende documenten mee te sturen. Doe je dit niet, dan kan het zijn dat wij de originele documenten alsog bij je opvragen.

Let op: als je een polisnummer hebt dat begint met BN of QNL, meld dan via dit online schadeformulier je schade.

Vanwege drukte zijn we langer met je claim bezig dan normaal. Je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging met je dossiernummer. Hierin staat dat je binnen 25-30 werkdagen een reactie ontvangt. Door de hoge claimaantallen ontvang je op dit moment binnen 30 werkdagen een reactie. Wij vragen uw begrip hiervoor. Excuses voor het ongemak.

Nadat je online je schade hebt gemeld, krijg je van ons een dossiernummer. Wanneer je vragen hebt over een ingediende schade, neem dan contact op met de afdeling Claims. Zij vragen naar je dossiernummer en helpen je verder. 
Je kan telefonisch contact met ons opnemen op:
 
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 13.30 tot 17.30 uur.
 
Zit je in een noodsituatie in het buitenland? Bel dan ons noodnummer (dag en nacht bereikbaar).

Waar moet ik op letten bij het indienen van een schade?

In deze video legt onze medewerkster Leah uit wat er nodig is om een schade vlot en eerlijk te behandelen en waar je op kan letten bij het indienen van een schadeclaim.