De kwaliteit die we je bieden

Allianz Global Assistance heeft een actief kwaliteitsbeleid, waarbij ij als klant centraal staat. Deze klantfocus en benadering zorgen ervoor dat we je altijd op een kwalitatief hoogwaardige manier helpen. De kwaliteit die je van ons mag verwachten, moet zo blijven. Maar we streven altijd naar meer en beter. Daarvoor maken we graag gebruik van jouw feedback.

Ons motto is niet voor niets: ’How can we help’, gericht op onze kernwaarden:

Responsible
Wij hebben een transparante, ethische en open benadering voor onze manier van zakendoen. Wij handelen met integriteit en zijn oprecht, open en eerlijk. 

Excellent
Wij bieden onze klanten een innovatieve, flexibele en kwalitatief hoogwaardige oplossing. Wij streven ernaar op de beste te zijn en wij zoeken voortdurend naar manieren op te kunnen verbeteren.

Connected
Al onze medewerkers werken samen en staan met elkaar in contact. Hierdoor kunnen wij onze klanten altijd en overal op de beste manier helpen.

Caring
Wij houden rekening met ieder zijn belang. Hierdoor slagen wij erin om een langdurige, vertrouwde relatie op te bouwen met onze klanten. 

Het contact met onze klant is belangrijk en krijgt onze volledige aandacht. Jij kunt altijd bij ons terecht!


Hieronder vind je meer over de kwaliteit die we je bieden:

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de producten, diensten of hulpverlening van Allianz Global Assistance? Vind het antwoord in de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Reviews - De klant aan het woord

Bij Allianz Global Assistance staan service en klantgerichtheid centraal. Ons motto is niet voor niets `How can we help?´.

Klant aan het woord

Algemene contactinformatie

Allianz Global Assistance is gevestigd in Amsterdam. Hieronder vind je de adres- en bezoekgegevens.

Contactgegevens