Hieronder leggen wij uit hoe u een klacht kan indienen of een compliment kan geven aan ons. Als u andere veelgestelde vragen wilt bekijken, ga dan terug naar het overzicht.

Compliment of klacht
Als je een klacht hebt, kun je dit aan ons kenbaar maken via het klachtenformulier. Geef zo volledig mogelijk aan wat je klacht is en wat je van ons verwacht.
Als u een tip of compliment heeft, stuur dan een e-mail naar: marketing@allianz-assistance.nl. Heeft u al contact met ons gehad per e-mail? Dan kunt u eventueel ook de vragenlijst invullen (in samenwerking met Expoints) die u van ons per e-mail ontvangen heeft ter afsluiting van onze hulpverlening aan u. Zo helpt u ons de kwaliteit van onze dienstverlening in de toekomst te behouden en te verbeteren waar dat nodig is. Bijvoorbeeld als u specifiek e-mailcontact heeft gehad met ons Service Team, dan gaat het om de link: klantreviews.
Populaire producten
Specialist in reisverzekeringen en hulpverlening
Veelgestelde vragen
Heb je vragen over de producten, diensten of hulpverlening van Allianz Global Assistance? Vind het antwoord in de veelgestelde vragen.
Reviews - De klant aan het woord
Bij Allianz Global Assistance staan service en klantgerichtheid centraal. Ons motto is niet voor niets `How can we help?´.
Algemene contactinformatie
Allianz Global Assistance is gevestigd in Amsterdam. Hieronder vind je de adres- en bezoekgegevens.