Schade schriftelijk melden

Je kunt een schadeformulier downloaden en uitprinten of het formulier afhalen bij je reisbureau of assurantiekantoor. Daar kunnen ze je eventueel ook helpen bij het invullen van de formulieren.

Tip: Meld je schade online! Wij adviseren je een schade altijd via het online schadeformulier te melden zodat deze zo snel mogelijk wordt afgewikkeld. Kijk op onze pagina reactietermijnen om alle termijnen te zien waarbinnen je een reactie mag verwachten bij een schadeclaim.

Nederlands

English
Deutsch

Het adres waar je het, volledig ingevulde en ondertekende, formulier naar toe kunt sturen is:

Allianz Global Assistance
Afdeling Schade
Poeldijkstraat 4
1059 VM Amsterdam

Emailadres: schade@allianz-assistance.nl

* Onder SOS-schade verstaan wij:  de extra kosten die kunnen ontstaan als gevolg van een onverwachte gebeurtenis waarvoor de reisverzekering dekking biedt. Het kan zijn dat je door deze gebeurtenis extra verblijf- , reis- en/of telefoonkosten hebt moeten maken die anders niet zouden zijn gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan extra kosten als gevolg van:
•   ziek worden tijdens de vakantie;
•   eerder moeten terugkeren in verband met familieomstandigheden;
•   pech met de auto op de heenreis.

** Let op: voor fietsclaims geldt het volgende emailadres:
fietsclaims.nl@allianz.com

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de producten, diensten of hulpverlening van Allianz Global Assistance? Vind het antwoord in de veelgestelde vragen.

Reviews - De klant aan het woord

Bij Allianz Global Assistance staan service en klantgerichtheid centraal. Ons motto is niet voor niets `How can we help?´.

Algemene contactinformatie

Allianz Global Assistance is gevestigd in Amsterdam. Hieronder vind je de adres- en bezoekgegevens.