De behandeling van een klacht

Onze definitie van een klacht: Allianz Global Assistance interpreteert en registreert iedere uiting van onvrede, zowel schriftelijk als mondeling, als een klacht.

Met andere woorden: wanneer je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, horen we dat graag. Je mag van ons verwachten dat we er alles aan doen om je te helpen. En dat we altijd proberen een passende oplossing te bieden. Uiteraard bepaal je als klant wat een klacht is. Als je aangeeft dat je een klacht hebt, dan zullen we deze ook zo behandelen.

Jij staat centraal
De klant staat centraal en als  je de moeite neemt om ons te laten weten dat jij ontevreden bent dat nemen wij dat serieus. Wij zullen de uitkomsten terugkoppelen aan de betreffende medewerker en/of afdeling. Wij bespreken wat er nodig is om te voorkomen dat het opnieuw kan gebeuren.

Als je klacht niet wordt verholpen
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met onze reactie op je klacht. Je kunt dan contact opnemen met het KIFID. Wij volgen het advies van het KIFID altijd op.

Veel gestelde vragen

Heb je vragen over de producten, diensten of hulpverlening van Allianz Global Assistance? Vind het antwoord in de veel gestelde vragen.

Veel gestelde vragen

Reviews - De klant aan het woord

Bij Allianz Global Assistance staan service en klantgerichtheid centraal. Ons motto is niet voor niets `How can we help?´.

Klant aan het woord

Algemene contactinformatie

Allianz Global Assistance is gevestigd in Amsterdam. Hieronder vind je de adres- en bezoekgegevens.

Contactgegevens