Wij bieden jou een product en/of dienst waar wij zelf een groot vertrouwen in hebben. Het product of de dienst moet helemaal aansluiten op jouw verwachting. Om te weten of dit ook echt zo is doen wij voortdurend onderzoek naar de ervaring van onze klanten. Heb je gebruik gemaakt van één van onze producten of diensten? Dan weet je meteen of deze voldoen aan jouw verwachting of misschien wel je verwachting hebben overtroffen. Jouw eerlijke mening over onze dienstverlening is voor ons heel belangrijk.
Jouw mening telt
Laat ons vooral weten wat je vindt van de manier waarop we je helpen. Heb je contact gehad met de alarmcentrale, een schade ingediend of heb jij een vraag gesteld aan het Service Team dan sturen wij jou een verzoek per e-mail om jouw ervaring te delen. Dat is het moment om aan te geven of wij aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Wij nodigen je uit om jouw feedback zo eerlijk mogelijk te geven, daar leren wij het meeste van.
Deel je compliment, klacht of suggestie met ons via het contactformulier.
Verder verbeteren dienstverlening
Door klanttevredenheidsonderzoeken te doen, kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren. Ook in de toekomst. We analyseren namelijk de antwoorden om daarvan te leren. Zodra wij uit de analyses verbeterpunten halen, zullen wij deze toepassen om onze producten en diensten zo goed als mogelijk te maken. Lees meer over de ervaringen van andere klanten.
VerzekeraarsInBeeld: transparantie over scores verzekeraars
Verzekeraars vinden het belangrijk dat zij open zijn over hun prestaties. Daarom initieerde het Verbond van Verzekeraars een grootschalig onderzoek onder klanten van verzekeraars - uitgevoerd door onderzoeksbureau TNS NIPO. Klanten van vijftig schade- en levensverzekeraars scoorden hun eigen verzekeraar op de onderwerpen ‘vertrouwen’, ‘tevredenheid’, ‘klantgerichtheid’, ‘deskundigheid’, ‘duidelijkheid’ en ‘contact’. Resultaten van dit onderzoek zijn vanaf 30 juni 2016 te bekijken op www.verzekeraarsinbeeld.nl .