De behandeling van een klacht

Onze definitie van een klacht: Allianz Global Assistance interpreteert en registreert iedere uiting van onvrede, zowel schriftelijk als mondeling, als een klacht.
Met andere woorden: wanneer je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, horen we dat graag. Je mag van ons verwachten dat we er alles aan doen om je te helpen. En dat we altijd proberen een passende oplossing te bieden. Uiteraard bepaal je als klant wat een klacht is. Als je aangeeft dat je een klacht hebt, dan zullen we deze ook zo behandelen.

 

Wat doen we met je klacht?

 Wat kun je van ons verwachten als je een klacht hebt?

 

Overzicht uitkomsten klachten

We analyseren elk jaar de ontvangen klachten. Dat doen we om onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. Een overzicht van de uitkomsten vind je in de tabel. De analyse van de klachten wordt ieder kalenderjaar in het eerste kwartaal op deze pagina gepubliceerd.

 

Jij staat centraal

De klant staat centraal en als  je de moeite neemt om ons te laten weten dat jij ontevreden bent dat nemen wij dat serieus. Wij zullen de uitkomsten terugkoppelen aan de betreffende medewerker en/of afdeling. Wij bespreken wat er nodig is om te voorkomen dat het opnieuw kan gebeuren. Hier vind je een overzicht van onze verbetermaatregelen.

 

Als je klacht niet wordt verholpen

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met onze reactie op je klacht. Je kunt dan contact opnemen met het KIFID. Goed om te weten dat we het advies van het KIFID altijd opvolgen.

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.