HelpMe app niet meer beschikbaar

Amsterdam, 23 november 2018 - Sinds enige tijd ondervindt onze HelpMe app een aantal technische problemen. Hierdoor werken sommige functionaliteiten niet naar behoren. De app is inmiddels uit de Google play store verwijderd en wij halen deze per 13 december ook uit de iOS App Store. In dit bericht geven we je hierover meer informatie.

Technische problemen

Vanwege technische problemen werken niet alle functionaliteiten in de app zoals de gebruiker mag verwachten. Zo worden polissen soms onterecht niet herkend en ontbreekt in enkele gevallen informatie bij een hulpverzoek. Wij hebben daarom besloten om de HelpMe app per 13 december 2018 uit de iOS App Store te verwijderen. De app is al enige tijd niet meer beschikbaar in de Googe playstore.

Uiteraard werken wij aan een mooi digitaal alternatief. Zodra wij daar meer informatie over hebben, informeren wij je hierover.

How can we help?

Uiteraard is onze alarmcentrale 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer 020 592 92 92. We adviseren je om het telefoonnummer van onze alarmcentrale in je telefoon op te slaan. Op die manier kan je ons altijd bereiken in geval van nood.

Meer informatie

Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met onze collega’s van het Service Team. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur op telefoonnummer (020) 592 9890.