Na de reis


Schade aan je reisbagage of een onderbreking van je geplande reis is vervelend. Om je in geval van schade maximaal te kunnen ondersteunen hebben we het aanvraagproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Op de pagina lees je meer over de procedure.
   


  1. Schadeclaim indienen

    Je kunt je schade op twee manieren indienen, online en schriftelijk. Wij adviseren je een schade via het online schadeformulier te melden zodat deze zo snel mogelijk wordt afgewikkeld. Kies je voor een schriftelijke claim dan kun je een formulier downloaden of opvragen bij het reisbureau, assurantiekantoor of de bank. Het ingevulde schadeformulier kun je versturen naar het volgende adres:

    Allianz Global Assistance
    Afdeling Schade
    Postbus 9444
    1006 AK Amsterdam

    Neem een kijkje op deze pagina om de reactietermijnen in te zien waarbinnen je een reactie mag verwachten als je een schadeclaim hebt ingediend.

  2. Een vraag over schade

    Heb je een vraag over een schade? Neem dan contact op met onze afdeling claims. Heb je al een schade gemeld, vermeld dan ook altijd je dossiernummer. Je kunt ons bereiken via e-mail: schade@allianz-assistance.nl of per telefoonnummer: 020 - 561 8730 (rechtstreeks te bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 uur en 18.00 uur en zaterdag tussen 9:00 uur en 17.00 uur)


Ga naar onze overzichtspagina voor meer reistips.

© AGA International S.A. 2016. Alle rechten voorbehouden.